پندي از باباطاهر
به قبرستان گذر کردم کم وبیش
|
|
+ نوشته شده در ساعت توسط اميري . ع
|
|
|
با توكل بر خداوند منان شروع كرديم و امید است با نظرات سازنده خود ما را در ارائه مطالب مفید دیگر ارشاد فرمایید . با تشکر - امیری